Palautusehdot

Palautusehdot

Palautusoikeus on voimassa 14 päivää. Jos ostoksesta on kulunut yli 14 päivää, emme voi tarjota vaihtoa tai hyvitystä.

Vain käyttämättömät tuotteet, jotka ovat samassa kunnossa kuin ne on vastaanotettu, ovat palautuskelpoisia. Tuotteen on myös oltava palautettuna alkuperäisessä pakkauksessaan.

Tuotteet, joita ei voi palauttaa:

* Lahjakortit
* Geelipallot, joiden pakkaus on jo avattu

Palautuksen käsittelyä varten tarvitsemme ostokuitin tai todisteen ostoksestasi. Älä lähetä ostoksiasi takaisin valmistajalle itselleen!

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetut tuotteet, lähetämme sinulle kuittivahvistuksen sähköpostitse. Ilmoitamme sinulle myös, olemmeko hyväksyneet vai hylänneet palautuksesi. Jos hyväksymme palautuksesi, se käsitellään ja veloitetaan automaattisesti luottokortiltasi tai alkuperäiseltä maksutavaltasi tietyn määrän päiviä kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa)

Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi. Ota sitten tarvittaessa yhteyttä luottokortin myöntäjään. Palautuksen saaminen voi kestää jonkin aikaa. Jos ongelma ei ole siinä, ota yhteyttä pankkiisi. Palautuksen käsittely vie usein aikaa. Oletko tehnyt näin, mutta et ole vieläkään saanut hyvitystä? Jos näin on, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Alennetut tuotteet (tarvittaessa)

Alennuksen saaneista tuotteista ei voi saada hyvitystä.

Vaihdot (tarvittaessa)

Korvaamme vain vialliset tai vahingoittuneet tuotteet. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Lahjat

Jos tuote on ostettu lahjaksi ja lähetetty suoraan sinulle, saat hyvityksen palautetun tuotteen arvosta. Lähetämme sinulle lahjakortin heti, kun olemme saaneet palautetun tuotteen.

Jos tuotetta ei ollut merkitty lahjaksi ostohetkellä tai jos lahjan antaja sai tuotteen ensin ja antoi sen vasta sitten sinulle, hyvitämme tuotteen ostohetkellä lahjan antaneelle henkilölle ja hänelle ilmoitetaan, että olet palauttanut sen.

Toimituskulut

Lähetyskulut tuotteen palauttamisesta ovat asiakkaan vastuulla. Me emme hyvitä aiheutuneita toimituskuluja. Kun saat palautuksen, lähetyskulut vähennetään palautuksestasi.

Se, kuinka kauan korvaava tuote matkustaa sinulle, riippuu siitä, missä olet.

Jos lähetät meille yli 50 euron arvoisen tuotteen, harkitse lähetyspalvelua, jossa on seurantamahdollisuus tai vakuutus. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.